Saker ni kanske inte visste om mig

2011-03-20 18:14:22 Allmänt

- Jag hatar att stressa! Går alltid upp i god tid innan skolan så jag hinner duscha, äta, se på tv & ta det lugnt.

- Varje gång jag ska äta så lägger jag upp en riktig mans-portion även om jag inte ens är hungrig.

- Jag klarar inte av att vara ensam. Jag får panik, blir rastlös och mår riktigt dåligt så fort jag är det!

- Jag är otroligt blyg. Men med rätt sällskap -folk jag känt sen länge, så är jag översocial!

- Min största rädsla är andar, spöken eller vad man nu vill kalla det. Kan må dåligt i dagar efter att ha sett en skräckfilm som handlar om just det.

- Att sjunga är bland det bästa jag vet, men sjunger inte alltför gärna in public.

-Jag älskar egentligen att stå i centrum. Men det senaste har jag blivit rädd för det.

-Jag har aldrig i hela mitt liv rökt eller druckit alkohol. Har aldrig känt behov av det.

-Jag är så otroligt skoltrött just nu. Önskar bara att jag fick ta studenten i år istället för nästa.

-Jag älskar att shoppa. Mest kläder, men också smink, smycken, accesoarer - allt! Men trots det så orkar jag nästan aldrig klä mig fint, tar bara på mig första bästa och orkar heller aldrig fixa håret.

-När jag lägger mig i sängen om kvällarna så tänker jag som mest. Det är då man funderar på allt som skett under dagen, vad man skulle säga till en viss person om man fick chansen, vad man ångrar, vad man är glad över osv.

-Då någon frågar "Hur är det?" Så svarar jag automatiskt "Bra!" Även om jag mår skit.

-Jag är bara 158 cm lång, och jag önskar innerligt att jag vore längre.

Jenny

jag är oxå rädd för övernaturligt -

Jag älskar din längd.. du kan ha höga klackar och lixom va (Y). jag är 1.75 jag har köpt ett pår klackar på 13cm, jag ser ut som en jätte då haha

2011-03-20 20:27:44
http://yorokobinouta.blogg.se/
Bambi

Äntligen någon jag är längre än! :D

2011-03-21 15:57:01
http://bambifuckface.blogg.se/
Johanna S

Du har visst druckit alkohol, 2,25% fast jag vet inte om det räknas! xD

2011-03-23 08:57:26
M

Mycket av det där stämmer in på mig också. Är faktiskt 1.58 jag också. Haha :)

2011-03-24 19:07:47
http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate