pineapple.

2011-03-23 22:20:10 Allmänt
Jag gjorde en mindre fin upptäckt idag...Jag är allegisk mot ananas :((
alltså, färsk ananas.. sån i burk går bra (än så länge?....)

Men jag menar...färsk ananas som är så gott & nu kan jag inte äta det mer. IT'S NOT FAIR!!!!

Min tunga kändes typ 10 gånger större och gjorde jävulskt ont,
ni vet känslan då man bränt sig på tungan? det här var exakt samma.

Jag orkade dock inte bry mig om det först, det var för gott.
Men sen då det blev värre så fick jag ge upp striden.

Hahah, asså jag älskar att jag skriver om det här.
För exakt alla vill ju veta att jag är allergisk mot ananas,

jajjemen!

Jenny

Jag är allergisk mot mjölk, hatar det haha dx kan inte äta för mycket glass osv ^^'' chocklad :(

men annanas är ikke gott dx

2011-03-23 23:21:39
http://yorokobinouta.blogg.se/
Jessica

jag åt ananas igår och min tunga blev likadan.. men jag är inte allergisk. kan bara vara fel på den skörden :)

2011-03-24 21:14:28
Johanna S

Om man äter mycket annanas så blir tungan sträv och tilslut börjar den blöda, och då blir den svullen..

Åt du mycket?

2011-03-25 08:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate