Andra Mars

2011-03-02 22:06:02 Allmänt
Not much to comment. Efter skolan gick jag på stan en stund, och sen gick jag till Ida!
Vi satt framför tvn och diskuterade diverse viktiga/oviktiga saker : )

Just nu gör jag ingenting speciellt, surpriise..Haha, men åh vad jag blev sugen på en kopp te.
Meen jag orkar inte gå och koka vatten..får ta det till frukosten imorgon istället!

Har btw valt individuella valet nu , blev Filosofi A & B och Engelska C.
Väldigt viktigt för alla att veta och så där :D Haha,nä.

Märks det att jag är trött? Inlägget består bara av en massa pladder.
Time to sleep yes? Än en gång kurar jag ner mig i min mysiga säng. Natti natti!♥

Johanna

Sv; Tack! <3

2011-03-03 01:11:17
http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate