Min hud tål inte sol.

2011-06-30 20:58:34 Allmänt
Idag for jag, pappa och syrran till stranden. Innan vi for så var jag extra noga med att smörja in mig
så jag inte skulle bränna mig. Tror ni det hjälpte? Nä! Har bränt mig i nacken, på axlarna och ena låret.

Min hudtyp gillar verkligen inte solen :( Varför kan jag inte bara bli bruuun?

Alexics

re: Åh underbara färger dom hade på hemsidan!

2011-07-01 01:25:05
http://alexics.blogg.se/
Ida Maria

Jag undrar samma sak, VARFÖR KAN JAG INTE BLI BRUN? :( Vi får vara blekfisar me röda fläckar lite här och vart tsm ;) <3

2011-07-01 02:46:25
http://learning-to-live
Jessi Fox

du är inte ensam... vi svennar blir ALLTID röda trots att man fan kletar på spf 30.. ibland önskar jag att jag var mulatt.

2011-07-02 10:49:18
http://jessiljungkvist.blogg.se/
camilla

haha vi har fan samma problem, jag blir ALDRIG brun.. well hello there shrimp typ...

2011-07-03 22:31:30
http://ihateyourcrew.blogg.se/
Gabriella

haha gammalt inlägg sökte google och hitta denna sida av slump. Jag svensk men jag blir väldigt snabbt mycket brunröd blandning i solen, har "bra" pigment många säger vill ha, bara för det tål inte min hud det o får lätt utslag o rodnad efter några timmar, så undviker att sola faktiskt o e bara ute i solen för gå promenad lr ta ett dopp i havet , ligga i skuggan under ett parasoll läsa eller så, o sköter om varje dag med bra hud produkter o återfukta mycket, jag e fin iallafall vet det man behöver inte sträva vara brun eller mycket brun :) sen alla fina sitt sätt, så satsa på ta hand om din hud ansikte o kropp med bra naturliga produkter för din hudtyp så blir de bra iallafall o njut av livet o sommar o ha kul så får man ett naturligt "glow" istället för att ligger o steker sig då blir de bara att man bränner sig oftast o de blir fult, tog ett tag lära mig dethär men nu vet jag :D + drick mycket vatten

Svar: Åh, tack så mycket för tipsen :)
lissielimelight.blogg.se

2013-04-25 10:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate