Fredag den 10 juni i ord

2011-06-11 13:10:25 Allmänt
Igår var det skolavslutning. Blev raska puckar från skolan till landskyrkan där Almas syster tog studenten!
Var riktigt kul att se alla glada ansikten springa ut från kyrkan, och nästa år så är det min tur!

Efter det så for jag hem och gjorde mig redo för kvällen då vi hade klassfest. Hade skitkul,
det var lekar och allt möjligt. Dessutom vann jag med min supertrio en chokladkaka, den ni!

Vid 11 tiden så for jag och Antonia därifrån & bestämde oss för att se film hos mig istället,
så inte förrän runt kl 3 kom jag i säng. Är hyfsat trött, men hade en riktigt bra dag igår!

Så tack till alla som gjorde den super!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate