H&m-kärlek & hårfunderingar

2011-01-20 18:24:11 Allmänt
När jag missade bussen idag så fick jag gå runt lite på h&m medan jag väntade på nästa,
och jag säger bara det. H&M har fått in grymt mycket fina vårkläder!

Hittade världens finaste jeansklänning och en supersöt sweat med ett rådjur på.
Synd bara att jag är pank, så jag får spara shoppingen ett tag. Damn it :c

Nu till något helt annat, jag funderar faktiskt på att bli svarthårig igen. Jag vet,
om jag skulle vilja bli ljushårig igen blir det jobbigt. Men det är så snyggt!

Vad tycker ni? Stay brownie or go black? (:



we♥it

Jessica O

Till sommaren tycker jag du ska ha brunt hår eftersom solen bleker så pass mycket så svart kommer ju inte vara svart så länge! Så brunt tycker jag :D

2011-01-20 20:24:55
Ida Maria

Jag vet att jag inte är till stor hjälp nu, men jag tkr du är fin i allt! <3 Och det är min ärliga åsikt.

Men skulle nog i det här fallet säga att du borde stanna som brunett då du är jätte fin nu! :)

Alma

Jag tycker inte svart, visst är det snyggt men för jäääkligt när man vill ändra. Om du nu kör på det, tona! Dessutom nu när det blir sommar brukar man vilja göra håret ljusare :)

2011-01-20 21:28:49
http://almalindstrom.blogg.se/
mia

jag tycker du ska fortsätta med brunt! fast om du vill ha mörkare så kan du alltid färga/tona det i en mörkare brun, som kan liknas vid svart typ :>

2011-01-22 12:18:04
http://keeponrunning.blogg.se/
Jessica L

Brunt. Du kommer nog att ångra dig, och som alla redan har kommenterat - solen kommer att bleka det svarta till brunt så det är ovärt att färga. Dessutom passar du så mycket bättre i brunt :)

2011-01-23 18:54:30
julle

svaaart! alla kör på ljusare på sommaren, men jag tycker det är så gaalet snygg på med svart hår då därför det ser så sjukt nice ut i solskenet :) haha

2011-01-24 16:54:54
http://lilljulaj.blogg.se/
millan

svart är smidigt och bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate