Trött - Opluggande - Tjej

2011-01-18 16:35:38 Allmänt
Trött och uttråkad sitter jag framför burken igen. Såklart jag har inte börjat med loggboken heller,men jag är helt slut. Vet inte riktigt vad det är med mig! Well.. jag ska iallafall få klart den innan veckans slut.

Btw, det lilla självförtroendet jag hittade igår är väck. Not a sign of it left.

Nej, ikväll orkar jag inte plugga.. Förlåt Johanna (engelskaläraren)
men jag orkar verkligen inte. Istället sätter jag mig nog framför en film!




Tänk ändå om man såg ut lite mer som dom ovan^

/tumblr/

fanny

Haha nope. SPeciellt på morgonen då jag är som mest torr, och glömmer bort att smörja in ansiktet så när jag sminkat mig klart ser det jätteäckligt ut=(

2011-01-18 18:32:35
http://fannygr.blogg.se/
Ida Maria

I mina ögon är du vacker lisette <3



Dock är ju inte megan fox helt "äkta" längre.

Men hon är långt ifrån ful ska jag erkänna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate