Loréal Triple Active Day Recension

2011-01-29 22:34:33 Allmänt


Återfuktningskräm, Pris: Ca 80 kr /Åhlens

Jag började använda den för bara några dagar sen, men kan redan säga att jag hittat en ny favorit.
Den är till normal och blandad hy och som min hy är just nu så stämmer det ganska bra.

Den kommer i en glasburk på 50 ml, vilket kan verka lite för 80 kr.
Men den är ytterst dryg, och man behöver bara en liten klick för hela ansiktet.

Konsistensen på krämen känns lyxig mot huden, och återfuktar utan att kännas fet.
Huden tar snabbt upp produkten och efteråt känns den otroligt mjuk och fräsch.

Ett stort plus är att den innehåller UV-filter,
så man slipper lägga på solskydd över hudcremen.

En riktigt prisvärd produkt som jag kommer köpa igen!



5/5

pauli♥

ååh den vill jag pröva :)

2011-01-29 23:25:25
http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate