VARNING FÖR KLAGOINLÄGG.

2011-02-02 18:04:54 Allmänt
Idag är en riktigt dålig-självkänsla-dag! Försökte sminka mig, men allt gick bara fel,och nu ser jag ut som en översminkad piece of shit. Sen gick jag igenom min garderob, och insåg att jag inte har något att ha på mig.

Jag vill bara spyy på mitt hår. typ 5 cm utväxt och med en lugg som bara hänger.
Snart hämtar jag fan saxen själv och gör något åt saken. För jag har inte råd att gå till frisör.

Man blir så arg. Jag blir arg på alla dom som är snygga. För hade jag varit det,
så hade jag inte behövt sitta här med mitt röda läppstift och låtsas vara fin.

Nu ska jag tröstäta av syrrans födelsedags-tårta, lol.

( Ta inlägget med en nypa salt,
var bara förbannad. )

linnea

sv låter hsmkt kul! jag går tragiskt nog bara nian än så länge men funderar att söka till musik på atorp eftersom jag brinner för att sjunga!:)

2011-02-02 18:28:58
http://elvahundra.blogg.se/
Bexy

Man får vara arg och irriterad ibland… Jag är det ganska ofta. :(

2011-02-02 19:42:39
http://bexelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate