Vardagsmys med Ida!

2011-02-08 21:49:40 Allmänt
Har inte blivit någon bloggning idag, och det gör faktiskt inget.

Istället har jag varit hos Ida. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord, sett väldigt mycket tv,  ätit riesen, gått igenom hennes fina sko & väsksamling osv. Såna saker man gör med en riktigt bra vän helt enkelt! ♥

Ibland kan man bara behöva det där lilla för att göra en på bra humör :))
Så tack till ida som alltid finns där för en då man behöver!




Citerar Ida själv som skrev så fint om mig på sin blogg. Dock borde meningen vara såhär
"Finare person än Ida får man leta efter <3"

Ida Maria

Aw <3 Är också glad över att du finns!

Vi måste fortsätta vara med varandra ofta, trivs verkligen i ditt sällskap. <3

Sry för att jag inte är den roligaste att vara med (A) är som en ganska lugn person, och kan verka ganska tråkig kan jag tänka mig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate