Gone.

2011-02-06 19:19:37 Allmänt

 

Skrev världens klago/rage-inlägg. Lät det vara kvar typ högst 5 minuter,

kändes typ.. fel. Så.. tog bort. Tror jag gick på lite för hårt.

 

Jag har vänner som jag älskar och vet bryr sig om mig,

men ibland kan jag bara få för mig att hela världen hatar mig så.

 

På ett sätt kan ni ju se inlägget här ovan.

Men, censurerade lite.


amy

sv: jaa, visst är dom! tackar!

2011-02-06 20:59:05
http://amyberglund.blogg.se/
sofia

jag vill bara säga att, jag vet PRECIS exakt hur du känner. Har känt så, känt att jag bara vill komma iväg och skaffa nya vänner, nya tag, nytt liv. Men det går, nu uppskattar jag mina vänner mer än någonsin, även om de inte är så himla många. Men förut hade jag sån ångest, fick panik. Alla gjorde nåt, ingen ringde. Det var bara jag som fick ringa runt för att inte ligga inne och ha ångest hela dagen. önskar dig all lycka i världen! :D <3

2011-02-06 21:43:39
Ida Maria Vidmark

Som du vet så kände jag likadant för bara några dar sen. Ibland känner jag fortfarande så.

Men du ska veta att jag älskar och uppskattar verkligen att vara med dig <3 Du är en så fin person och jag vill aldrig förlora dig. Ring mig VILKEN dag som helst, jag finns för dig - oavsett om det är för att umgås eller bara för att prata <3

Linnea Holmbom

Det är din blogg, det är yttrandefrihet och ingen kan nånsin påpeka om du nån gång känner att du vill skriva av dig!



Så hoppas du inte kände att det var för att vi läsare ska jag vet inte, tycka nåt konstigt. Din blogg, dina ord, sen väljer ju läsarna om dom läser eller inte :). Men jag förstår känslan, ibland rage:ar jag på rejält med, mer än jag kanske borde många gånger.



Hoppas du är frisk snart! :)

2011-02-07 00:06:56
http://itsjustfiction.blogg.se/
linnea

sv. jag ligger där runt 155. hahah!



jag kan ha samma känslor som du. hela världen är emot en.

Anonym

Du har rätt till att skriva vad du vill och hur du känner om allt och alla. Men jag förstår om det kan vara svårt att låta hela världen kunna se vad som du "bär på". Du klarar allt tjej, glöm inte det <3

2011-02-09 16:43:32
http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate