Provat scruben!

2011-02-03 19:05:05 Allmänt
Sitter just nu och smaskar på en citron, så jävla gott det är.
Jag har alltid älskat citronsaft enda sen jag var liten. Surt, men gott!

På tal om citron så provade jag nyss den hemmagjorda scruben med citron och socker.

Huden känns skitlen nu. Dock så blev jag alldeles röd direkt efteråt, men det börjar försvinna.
Ska iallafall börja göra den här scruben ca 2 ggr i veckan och så får vi se om jag ser några resultat!



we♥it

Suzanna

re: åh tack <3

hm, jadu, det hade börjat tvättas ur lite av sig själv, men sen började jag slinga det lite och det blev successivt bara ljusare och ljusare, la i 2 askblonda/gyllenblonda hårfärger och ska snart slinga en gång till tror jag för nu är mitt hår så "helfärgat" vill ha lite skiftningar, ska också testa en sväng med silvershampoo sen är jag klar <3

2011-02-03 19:20:51
http://suzannakarlsson.blogg.se/
Ida Maria Vidmark

Får hoppas det ger awesome resultat :] <3

johanna

tack :)



är allt bra med dig?

ps. jag älskar också citron.

sjukt gott liksom!

2011-02-03 23:09:43
http://knownasme.blogg.se/
linnea

har ny blogg ännu en gång, följ den ist vettja!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate