Stuff all over the place

2011-02-07 07:23:17 Allmänt
Idag ska jag vara på nordanå halv 9, så jag måste gå i 17 minus :c inte okej.
Men annars så har jag kortdag vilket känns asbra. Slutar redan kl 1!

Så när jag kommer hem ska jag försöka ta tag i mitt rum,det ligger kläder över hela golvet
och mitt skrivbord är FULLT med grejer. Kanske dags att städa lite?

eller vad tror ni?



Tänk om det här vore mitt rum. Då hade jag varit lycklig!

Linnea Holmbom

Vars bor du förresten? :)



Tänkte så jag vet HUR synd jag ska tycka om dig som ska gå till nordanå! :D

2011-02-07 11:23:19
http://itsjustfiction.blogg.se/
tild

har såna lakan...

2011-02-07 14:50:50
http://coopertrooper.blogg.se/
Johanna S

Gör det till ditt rum då.

Jag ska måla om mitt rum i sommar. mamma och pappa tycker det är onödigt men jag vill och ska det även om ingen vill hjälpa mig.

Va en stark kvinna och ta tag i det själv!

2011-02-09 08:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate