Mycket i ett och samma inlägg

2011-02-07 14:52:48 Allmänt
Imorgon ska jag träffa Ida efter skolan, kommer nog bli awesome. Hon ska hjälpa mig hitta en bra hårfärg,
antingen blir det bara samma mörkbrun som vanligt eller så blir det nåt annat. We'll see!

Och ang. inlägget jag skrev igår.. Jag fick både bra och dålig respons. I think I'll stick to the good!
Är trött på att alltid behöva förklara mig så jag säger det här en gång :

Jag skriver vad jag vill i min blogg. Den finns till för mig, för att jag ska skriva mina tankar,
men också för så mycket annat. Jag skriver dagligen om kläder, skönhet och en massa andra saker
som ni verkar glömma bort. Tycker ni att jag klagar osv. så fine läs inte. Ingen tvingar dig!

Så nej, deprimerad är jag inte. Jag har mina upp & ner-gångar som alla andra.
Det är inte mer än mänskligt! Jag väljer bara att skriva det istället för att hålla det inne.
På så sätt kan jag enklare gå vidare och släppa det!


Så, nu är jag nöjd och glad :) :)





Såhär vill jag göra med min jeansväst. GRYMT!

Linnea Holmbom

Skitsnyggt! :D

2011-02-07 16:36:38
http://itsjustfiction.blogg.se/
Jessica

Om man vänder på korset blir det ännu snyggare o.o not nice med djävulens kors på ryggen... Hehe...... :(

2011-02-07 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate