Don't hold your breath cause we're running in circles

2011-02-13 14:03:52 Allmänt
Idag är det grymt fint väder ute. Dock har jag inte hunnit ut än, vaknade rätt sent så har just blivit färdig!
Funderar på om jag inte ska dra mig ut en sväng, vet inte riktigt vart.. men någonstans.

Är grymt sliten, med otvättat hår och bara bas-maken + mascara.
Men det gör inget. För det är söndag och ingen ska ändå se mig!

...Eller kanske.. Men skitsamma. Jag bryr mig inte :))




Bara för att jag la ut den här bilden nu så har alla sett mig. Smart tjej.
Nejmen, som sagt.. Jag trivs faktiskt bra med lite smink också!

Mimmi

sv; det är färgen 010.

det är den ljusaste tror jag :)

2011-02-13 15:47:14
http://elinochmimmi.blogg.se/
Jenny

Såg ut som du hade skaffat side-cut! Min reaktion var, "AWSOME, så jävla snyggt!" hhehe :]

Men du va jätte söt med håret så som på bilden :3

2011-02-13 22:30:30
http://yorokobinouta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate