3e bilden: En bild på någon i din familj.

2011-02-09 08:00:00 Allmänt

En bild på min kära mamma som inte gärna fångas på bild.
Jag vet att du läser min blogg mamma så freaka inte ut nu. Haha!

Jag vet att vi inte alltid kommer överrens, men du vet att jag älskar dig.
Och även fast jag kanske inte alltid visar det så uppskattar jag allt du gör för mig.


Anonym

sv1: poncho hittades på topshop liksom halsbandet.



sv2: Tusen tack! Jag är så himla nöjd med den själv :)



-----------------------------------------------------



Vilken söt mamma du har!

2011-02-09 12:17:21
http://ellinorejonsson.blogg.se/
Mamma

Hördö gullunge, det var värst! Fast det var tur att jag inte såg helt tokig ut i alla fall :-) Love you too!

2011-02-10 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate