2. Vilken är din favoritlook dagtid?

2011-08-21 14:23:00 Allmänt
Jag har ingen direkt bestämd look som jag kör på. Men under skoldagar osv så orkar jag oftast inte sminka mig särskilt mycket. Så då brukar jag väl bara satsa på en bra bas istället och sen bara göra en naturlig ögonsminkning.  Men visst finns det dagar då jag faktiskt orkar lägga lite mer tid, då brukar det bli någon slags sotning + svart vingad eyeliner.

Jag använder i stort sett BARA min "eye love" palett från too faced. I'm in love!



Såhär ser ni mig oftast! Här har jag använt mig utav skuggorna "Heaven" och "Like a virgin",

ELIN

fint!

MANDOSA - Kläder Bilder Musik

fina färger de var i den :)

2011-08-22 18:35:05
http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate