Time for a change!

2011-04-07 19:10:08 Allmänt

När jag har lite mer pengar ska jag köpa slingor och börja slinga håret.
Och när det börjar bli nog ljust, så ska jag slänga i en askblond färg.

Kommer nog bli awesome i slutändan,
är så himla trött på mitt mörka hår!

nathalie

sv; du är det inte ensam om att ha så, känns som jag har typ fullt upp på dagarna men är nog för att jag har praktik förutom på fredagar så blir annorlunda tider osv :D

Skönt att höra att allt är bra iaf, hur är det mellan dig och killen då?=)



ja jag tycker också det, for real. Men vi suger påd et, handlar väl även om att bara sätta en tid då man kan :D

2011-04-07 21:59:12
http://itsnathalie.blogg.se/
Ti

du passar jättebra i mörkt hår :) bättre än blont.. mörkt hår framhäver ditt ansikte på ett väldigt fint sätt ^^

2011-04-08 21:31:52
Ida Maria

Är sjukt sugen på att slinga mitt hår!

Men har ju som bestämt att försöka låta bli håret...hehe :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate