Jag bloggar inte för att bli känd

2011-04-13 07:11:48 Allmänt
Jag har tagit upp liknande förut, men jag fick just en kommentar som gjorde mig så jävla arg......

1st of all, jag bryr mig inte om att jag har låg bloggstatistik. Jag driver inte en blogg för att få tusentals läsare,
och jag tänker inte ändra på mitt sätt att skriva bara för att lyckas i den såkallade bloggvärlden?!

Jag vill inte bli känd och tjäna pengar på min blogg, det är inte vad jag siktar mot.
Folk verkar inte förstå att man kan ha en blogg med andra avsikter också.

Tydligen så är min blogg en i mängden. Den sticker inte ut tillräckligt. JAG sticker inte ut.
Men jag tänker inte bli nästa "kissie", eller kenza heller för den delen. Jag är jag.

Just nu kanske min blogg inte är väldigt intressant för er andra. Men det är min blogg,
och jag har faktiskt folk som gillar den. Amazing huh? jag som har så dålig bloggstatistik och allt, hmm...

Till er som faktiskt läser min blogg och hängt er kvar -Tack. Ni är bäst!♥

Annie

sv: haha kortisar som vi är. du jag ska fan mäta mig nån dag o se ifall jag växt. :D

2011-04-13 15:49:55
http://anniebrandelid.blogg.se/
Johanna

Äh bry dig inte om den kommentaren :( Alltså du är en otroligt fin tjej och jag tycker om att läsa din blogg!



<3 !

2011-04-13 21:44:33
http://hoshihanako.blogg.se/
j

Hej gullet!

Ville bara tala om att jag har en tävling på bloggen där du kan vinna en underbar Earcuff!



Kika in & var med om du vill =)

Puss & Kram ♥

2011-04-15 11:51:32
http://Marigold.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate