Jag och mina svarta outfits.

2011-04-14 18:56:36 Allmänt
Håller på och packar till imorgon, måste ha det klart så att jag kan fara efter skolan.
Då jag gick igenom min garderob slog det mig att den bara består av en färg - svart!

Hur tråkigt är inte det? Jag har seriöst inga andra färger. Möjligtvis grått och vitt någonstans,
men i det stora hela så är allt jag har på mig mörkt, trist och deprimerande.

Måste typ rensa ut mer än hälften av kläderna i min garderob
så att jag får plats med nya färgglada kläder då sommaren kommer.

För då tänker jag INTE klä mig i svart!



Ni ser... bara mörkt.. Men gillar faktiskt den undre outfiten!

Jenny

Samma här.. jag har svart, grått & vitt. Har dck tvingat mig själv till att börja köpa mer färg haha :p

2011-04-15 01:30:17
http://yorokobinouta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate