Vädret är bra konstigt!

2010-09-07 15:29:05 Allmänt
Min inaktivitet gör att jag bara har haft 11 läsare idag hitills, måste skärpa mig!
Kom alldeles nyss hem från skolan även fast jag slutade kvar över 1,
gick en stund på stan med några från klassen & så!

Hittade en jättensygg skinnjacka på vero moda,
men vet inte om jag har råd att köpa en nu :c måste spara!

Måste dessutom satsa mer på en vinterjacka nu då det börjar bli kyligt,
Men det har det inte varit idag! Det är supervarmt ute jämfört med förra veckan,
och jag som hade på mig både uggs, jacka och halsduk på mig i morse. Haha!

Har ni lika konstigt väder hos er?..

tävlaiminblogg.

hej va gärna med och tävla finalisterna utses ikväll, du kan ha chansen att bli veckans blogg ;)

Jenny

Här i hbg är det missledande väder haha, igår såg det ut att va kallt ute men det var utan jacka väder och idag var det soligt och fint men det var kallt :o

2010-09-07 19:24:38
http://yorokobinouta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate