Pathetic.

2010-09-03 21:05:02 Allmänt
Jag hade tänkt lägga ut bilder på "dagens" makeup, men jag har verkligen ingen lust...
Ingen har ändå bett mig att visa fler sminkningar så, jag låter bli.

För att göra det här inlägget ännu mer deprimerande: Imorgon ska jag gå på stan själv!
Well.. ibland måste man göra det med. Även fast man inte vill.

Fredagkväll
med ångest.. Inte okej någonstans. Usch.

Imorgonkväll ska jag hur som helst till Johanna, tack och lov.
Annars hade jag väl troligen suttit ensam hela kvällen.

Tills dess, hoppas ni mår bättre än mig. Puss!


( Ja, jag klagar. Men det är min blogg. Jag bestämmer vad jag vill skriva.)

line

re: det är den :D

Sofia

Jag mår faktiskt samma som du, har ångest hah jaja :) din blogg äger och jag tycker att du ska lägga upp minst 1000 till sminkningar ♥♥

tusen kramar :D

2010-09-03 21:49:12
Johanna

Du borde komma hit och shoppa med mig i Göteborg någongång! <3

2010-09-03 22:04:14
http://hoshihanako.blogg.se/
Johanna

Ja det skulle vara kul :D

2010-09-03 22:11:40
http://hoshihanako.blogg.se/
johanna

hu. jag vet hur det där känns ):

if it makes you feel better så har jag feber.

och kan inte jobba ihop några pengar imorgon ):

även om jag vill!! och mitt liv typ suger.

haha. det är mer patetiskt. du är inte

<3

2010-09-04 00:07:27
http://knownasme.blogg.se/
line

tycker det är rätt skönt att gå på stan själv, då kan man kolla & vela hur mycket man vill :D



re: äsch!

Linnea

jag tkr du ska lägga upp sminkningar :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate