En såndär lista

2010-10-23 13:08:07 Allmänt


Dagens humör:
Glad!
Dagens mående: Lite förkyld :c
Dagens borde: Duscha & sminka mig
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens smink: Inget just nu
Dagens klädsel: Jeansleggings & en stor grå sweater med en rosa döskalle på
Dagens planer: Försöka nå Johanna & träffa henne!
Dagens materiella vill ha: Löshår, en mössa och nya höstkläder.
Dagens fundering: Vad händer egentligen efter man dött? (Jag & becka låg och pratade om det inatt)
Dagens beroende: The vampire diaries (as always) & godis!
Dagens tråkigaste: Att Becka åkte hem & nu är jag ensam, lol
Dagens längtan: Novemberlovet!
Dagens superlängtan: Att träffa älskling novemberlovet..♥
Dagens tidning: Eh.. norran? HAHA
Dagens låt: Bloodstream -Stateless

e

diggar din blogg :)

KRAM



e

sv: tack! :D

men jag hade en blogg innan som jag hade exakt samma design <3

Jenny

Så snygg du är kvinna!!

2010-10-23 22:07:27
http://yorokobinouta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate