Day 02- The meaning behind your Blog name

2010-11-24 08:00:00 Allmänt


För att vara ärlig har jag ingen aning varför jag valde just Lissielimelight, it's kinda dorky.
Kände väl bara att jag ville ha ett bloggnamn med Lissie i det & då fick limelight hänga på!

Jag har funderat på att byta namn på bloggen länge nu, men har ingen aning hur man gör?
Måste jag flytta över allt innehåll på bloggen till en ny? Om någon vet, så snälla hjälp mig :D

& kom gärna tips med nya bloggnamn, namn som passar just min blogg!

Linda

Nu ska jag komma och säga emot dig här höhö. Men jag tycker ditt bloggnamn är helt awesome! Jag skaffade blogg ganska nyligen och du var typ stooooor inspirationskälla jag typ "Wooow, jag vill ha ett lika ballt namn som henne" hehehe... :D



Din blogg är också helt awesome btw!

2010-11-24 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate