Sjukt onödigt.

2010-05-26 23:30:32 Allmänt


{ Bild från förra helgen då jag alma & lisa besökte lekparken }

-

Kvällen har varit rätt så onödig faktiskt. Dator & Tv har den bestått av,
vilket inte är sådär superkul när man tänker efter.

Gud vad jag slösar bort mitt liv ibland, HAHA!
Okej, idag fanns det inte mycket annat att göra då vädret är piss.

Men alla andra dagar då man egentligen skulle kunna gå en promenad eller träffa vänner,
så sitter man framför datorn eller ser någon slö serie på tvn.
Någon som känner igen sig?


Nu ska jag iallafall stänga ner datorn för ikväll,
imorgon väntar en hel dag på nordanå där vi ska repetera inför vår teater.
Kommer att spendera hela helgen där också. Ska vara där kl 10 på lördag & kl 12 på söndag,
Snacka om att jag kommer vara sjukt utmattad på måndag då vi äntligen spelat upp.

Natti natti folket! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate