NATTNATT

2010-05-12 23:52:25 Allmänt
Varje gång jag sätter mig ner för att skriva något intressant på bloggen,
Så försvinner det ur min skalle på en sekund.. poof.

Istället lägger jag bara ut tråkiga bilder som inte ens jag tagit.
Som ni säkert suckar tyst över framför era skärmar,
men.. that's life!

-
Anyhow, nu sitter jag framför min skärm och snorar.
snajsigt värre, nejmen.. nu får det gärna sluta :c
vill inte fortsätta ta 5 olika piller varje kväll, uhu.

Btw, någon fler som gjorde matte nationella idag?
Fy och fan säger jag bara.  IG är inte långt bort för min del (y)
Men nu ska jag sluta whina över det & starta igång en film.

Hoppas att ni haft en bättre onsdag än mig! ♥


NOTE TO SELF : STAY AWAY FROM ILLNESS!

Jeeennyy

SV; Jaa, dom borde verkligen finns typ överallt;P

Fast bor man i en håla som skellefteå så kan de vara liite svårt å hitta grejjer ibland ;P

2010-05-13 00:17:40
http://jeeennyys.blogg.se/
johanna

sv: jo. tur jag inte är ensam om det.. <3



hoppas du mår bättre snart & att matten gick bra ändå :) krya!

2010-05-13 00:43:30
http://knownasme.blogg.se/
KATTIS ♥

hey! det är en iphone med rosa silikonfodral :)



kram!

2010-05-13 00:47:15
http://kattistestad.blogg.se/
säbbe

haha du och nationella provet asså :) man ska inte bara gissa^^<3 och jag är fortfarande sjuk också :( vi får krya på oss tillsammans :)<3

2010-05-14 13:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate