Jag är grym på att cykla.

2010-05-22 23:59:51 Allmänt

Kom nyss hem från Johanna där vi såg sommarkrysset & "27 dresses" .

Innan jag lägger mig tänkte jag bjuda på en video från igår :

 

 

HAHAH, jag ser verkligen pytteliten ut när jag sitter så ihoptryckt :C

Och orsaken till varför det inte är något ljud är för att det är en stumfilm,

alltså.. inget ljud & uppspeedad "bild"!

 

Nu ska jag snabbkolla bloglovin och facebook.

Sen blir det nattinatti!


johanna

sv: jahaa! de va som tusan :)))

du bor alltså också i norrland :]



hahha filmen va ju söööt !

lägg till mig på fb :3

johanna söderberg

2010-05-24 10:41:29
http://knownasme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate