I LOVED YOU FIRST

2010-05-19 21:30:39 Allmänt

photo; tumblr

Alltså, idag har jag ingen fantasi eller blogglust.
Finns ingenting roligt som jag kan blogga om,
my life is boring at the moment.

Bara en massa tråkiga skoldagar, hemska nationella prov.
Och på eftermiddagarna då jag kommer hem så sitter jag bara vid datorn.
Kanske borde jag försöka göra något åt det? Hitta på något som jag tycker om,
som samtidigt gör att det händer mer i mitt liv.

Just nu känner jag mig som världens lataste & tråkigaste person,
brukar få höra det av många andra också, (okej.. inte tråkig)
Men det ska det fanimej bli ändring på!

Imorgon så ska jag på stan med Ida.
Slutar ju redan klockan 12 så det passar perfekt!

Har kikat in massor av saker jag vill köpa,
la även av ett supercute halsband på bik bok.
Får se, det tråkiga är bara att det är rätt så dyrt :c
Köper jag det så kommer det bilder imorgon, I promise!

mia

re: haha, tack! jo, om jag lyckas få till den där färgen & allt så blir det nog hur fint som helst. hoppas jag.

& ja, det var jag på bilden där på 3tjejer, haha! pinsamt ful, men men.

2010-05-19 22:34:23
http://keeponrunning.blogg.se/
johanna

sv: haha. jag känner igen dedär

jag borde göra en matteläxa åt en kille

men jag är lite less på att jobba åt andra :]



borde skriva typ 5 uppsatser också. blää

men nationella kommer gå bra ska du se!

håller tummarna jag :)) hehe

2010-05-19 23:25:09
http://knownasme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate