-Friday-night!

2010-03-26 17:49:54 Allmänt

Jag vet faktiskt inte vart alla mina läsare sprungit och gömt sig.
De senaste dagarna har jag haft ovanligt lite sidvisningar & unika besökare.
Kanske är det mitt fel, vad vet jag? O:
Men nu ska jag inte fastna på det.

Om ni väntar på min nya design så kommer det ta ett tag.
Har fortfarande inte riktigt bestämt mig hur den ska se ut.

Vill behålla den söta känslan som finns där nu,
men samtidigt så vill jag ha den lite mörkare & mer enkel än den är just nu.
Kastar mig bara ut i det okända och förhoppningsvis blir det fint!

Skulle ni fortsätta läsa bloggen även om det söta försvinner? D:
Jag kommer fortfarande skriva lika "intressanta" (pfft) och rogivande inlägg,
precis som jag gör nu, Hähä!

Åh nä, så rogivande tror jag inte att det här är att läsa.
Men någon tycker säkert det, så why not?

Nu ska jag se till så att jag har allt färdigt,
ska ju sticka iväg till mamsen som fyller år!

Köpte en finfin present till henne på stan idag,
Väldigt orginell..men fin!
Ska inte säga vad det är, man aldrig vet vem som kan kika in ;)

Efter firandet så drar jag vidare till Jessica,
blir att se en hel del skäckfilmer.
To be honest, så hatar jag såna filmer :C
Men vad gör man inte för att träffa tjejerna?

Hoppas ni får en supermysig kväll! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate