skoltrött

2010-03-16 21:49:19 Allmänt
Nej, mitt pluggande går inte alls som tänkt.
Jag ska alltså ha skrivit en hel jävla berättelse till imorgon, awsum! :(
Alltså åh, allt går för jävla fort. Nu får väl lärarna tagga ner lite?

Jag är verkligen inte duktig i skolan.
Ig på historiaprovet, just och pass g på förra matte-provet och nästa vecka (?) har vi matteprov igen som jag inte kan ett SHIT om!

Jag måste fan ha en jävla tur om jag ska hinna med allt detta.
Mår fan illa av att bara tänka på det.

Håll tummarna att jag inte går in i väggen! (Y)

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka få något gjort.
Natti natti!


Tiia

Jaha okej, tänkte väl att de va lite väl starkt att bara ses 2 ggr på 2 år thaha :)

2010-03-16 22:14:32
http://tiiabersan.blogg.se/
Ida Maria

Du känner som jag gör!

Skolan är fan mitt största stressmoment just nu XD

Lärarna är fan crazy som tror att man ska hinna med allt på så kort tid.

Lycka till ialf ^^

kan lova att du gör bättre ifrån dig än jag gör ialf :9 <3

2010-03-17 11:00:15
http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate