Önskeoutfit | Ny design (working on it!)

2010-03-25 20:43:54 Allmänt

 

 

Allt detta finns att köpa på Yesstyle.
Jag tror att jag har hittat min favorit-sida!

Kan tänka mig att ni märkt det redan.
Men helt seriöst, sidan har ALLT,
Kläder, skor, väskor, smycken.
You name it!

Skrev tidigare om att min blogg kommer få ett nytt utseende,
Jag jobbar på det och kommer kanske få hjälp från finaste Mia med headern.

Jag är inte helt säker på om ni kommer gilla det eller inte,
kommer bli en ganska drastisk förändring.

Så ni får kommentera och tycka till efteråt att allt är klart!
Nu ska jag äta något och umgås med papi.

Ciao!

Sannie™

väligt najs :) och jag hade en trevlig kväll ^^ hihi

när kommer du till halland? :C haha

2010-03-25 21:08:51
http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate