Morgonpigg (?)

2010-03-10 12:13:25 Allmänt
Vaknade för ungefär en timme sen men låg och drog mig ett bra tag.
Nu har jag iallafall ätit, och ska alldeles strax platta håret och sminka mig.
Det vill säga -om jag orkar!

Jag ska iallafall träffa Sofie och sen får vi se om Johanna också ville ses.
Jag har ingen aning vad vi ska göra,
men vi hittar nog på något roligt : )

Och just det, ursäkta för mitt inlägg igårkväll.
Jag var trött, då kan det hända att jag får mina "utbrott".


Ke$ha - Dancing with tears in my eyes


sannie

det kanske är så för att det är något som vi inte riktigt kan "ta på". om man säger som så :) det är läskigt, men fashinerande! ^^ (stavning) ?

2010-03-10 12:39:19
http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate