Keep on walking

2010-03-27 18:43:10 Allmänt
Jag ska vara på ica om 20 minuter, så jag ska börja gå rätt snart.
Ser verkligen inte okej ut idag, och min utväxt gör mig GALEN!
Färga håret imorgon kanske?

Förresten.. imorgon så ska jag och mamma iväg till något ställe,
för att bli sminkade och sen fotade.

Jag tror inte att vi kommer att köpa några av fotona som de ska ta,
men det kommer bli kul iallafall!
Frågan är bara vad jag ska ha för kläder,
hmm.. får tänka på det ikväll <:

Nu måste jag städa upp från mitt bord och sen gå ut i snöstormen. (Ja, här snöar det än!)

Vi ses när vi ses.



Bild tagen tidigare idag.

Linn

Sv; Great! :)

2010-03-28 00:36:02
http://linnlowes.com
säbbe

haha shiiet, men snö än? asså att det snöar.. vet att ni har snö.. men inte att det snöar än^^<3

2010-03-28 01:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate