Godmorgon Godmorgon.

2010-03-11 11:30:34 Allmänt
Jag har inga somhelst planer inför dagen.
Vilket får mig att panika lite smått.
Är det något jag hatar så är det att vara ensam.
Inte så att jag är rädd, bara mest för att jag blir så rastlös.
Känns som att man bara slösar bort dagen om man sitter ensam på sitt rum.

Däremot känns det bra att klockan bara är halv 12,
har ett par timmar på mig att hitta någon som inte är för trött eller gör något annat.
Jag vaknade ovanligt tidigt idag,
Min lillasyster satt och försökte spela gitarr till Taylor Swift's "Love story" vid 9 tiden.

Ville springa ut och säga åt henne att sluta, men jag var alldeles för trött.

1. Jag är inte ett stort fan av låten
2. Hon hade på HÖGSTA volym
3. Gitarren lät inte ens likadant som i låten
4. Jag låg och sov!

Haha, lite morgonsur kanske?
Äh, jag tycker faktiskt om att vakna upp och bara ligga och lyssna efter ljud.
Ni vet, dom där ljuden som bevisar att det är morgon typ :')

Up next - Duschen!



HANNA - rock & roll satisfies my soul

jaa, eller hur! :}

2010-03-11 12:00:30
http://hannaest.blogg.se/
M

sv: Haha, jag vet... jag älskar dom HAHA

2010-03-11 12:56:59
http://indivisible.blogg.se/
sannie

jadu, Lissie. det är redan skett, men jag visar nog upp det imorron D:

2010-03-11 13:38:00
http://sannieschutt.blogg.se/
Anonym

haha xD känner igen det dära av någon konstig anledning^^<3

2010-03-11 17:36:37
säbbä

wooot:O mitt namn kom inte med ju :(<3

2010-03-11 17:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate