"Come down now"

2010-03-28 00:59:38 Allmänt

Åh, snart får jag äntligen åka ner till älskling.
Nästa fredag sitter jag på tåget vid den här tiden!
Fyfan så skönt, ingen mer snö eller kyla.

Har hört att det är upp till 20 grader varmt där nere redan nu.
Problemet är bara att jag inte har några sommarkläder alls :c
Efter att jag städade ur min garderob finns det inte mycket kvar..

Jag får muta mamma så att jag kan köpa lite då vi åker till Gekås.
Har kollat in deras hemsida, och har sett en hel del fina grejer.
De sålde till och med Ed Hardy kläder ett tag :O Me like!

En till sak som jag längtar enormt till är att jag ska träffa Sannie,
I'm so excited! (((:

Jag känner på mig att veckan nere i Halmstad kommer bli underbar.

Nu ska jag bara sitta uppe och göra ingenting,
sen blir det natt för min del.

Natti natti! ♥


säbbe

haha :) ja det är varmt här^^

men det var ändå inte speciellt länge sen snön försvann..

men det kommer bli sjukt mysigt då du kommer ner nu<3

det kommer bli en sjukt underbar vecka!<3

jag älskar dej Lisette, nu och föralltid :)<3

2010-03-28 01:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate