Summer night.

2010-06-08 21:43:18 Allmänt


photo ; me



Det är kvällen före skolavslutningen & jag känner ingenting. Visst är det konstigt?
Hmm, det kanske inte kommer förrän imorgonbitti.

Vår skola är tråkig & kommer inte ha någon direkt "skolavslutning".
Bara en enkel samling i aulan & sen är det bye bye!

Så jag har inte orkat lägga ner tid eller pengar på att köpa nya kläder.
Kommer nog bara köra på något enkelt, inte alls alltför uppklätt.
Det sparar jag till kvällen då vi ska partaja!
( utan sprit för min del as usual )

Nej, nu ska jag lägga på en ansiktsmask & borsta tänderna.
Natti natti! ♥

your dream closet

¨åh så fin bild :)

2010-06-08 22:45:55
http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate