LET ME SING YOU A SONG

2010-06-07 15:59:54 Allmänt
Sitter och lyssnar på Matt Hires tillsammans med Alma.
Vi har varit på ica & köpt fika som jag inte orkade äta upp :c Men gott var det!

Btw, så fick jag & hon reda på en bra nyhet :D
Hon har fått samma sommarjobb som jag, samma period och allt.
AWESOME!!!!! ( okej, alldeles för många utropstecken) ♥

Vi hade en riktigt kort dag idag, så jag & några till gick på stan.
Fick med mig en basic tröja från Gina som jag inte tagit någon bild på än.
Men den är iallafall typ militärgrön med en liten ficka vid bröstet.

Dagen blev otroligt mycket bättre än jag trodde.



photo; tumblr

esther

jag måste bara fråga, när du skriver att dina bilder är från tumblr, vad är de? är de enhemsida du är medlem du på å lånar bilder? eller ett jättestort fotogalleri där folk lägger upp bilder? haha ja fattar ingenting :)

2010-06-09 20:25:54
http://hejesther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate