JUST TOO MUCH GOING ON

2010-06-18 18:30:05 Allmänt



Livet är lite upp och ner vänt just nu för min del,
trots mitt sommarlov så känns det som att allt redan är förbestämt.

Jag har så mycket inplanerat i sommar så att jag börjar undra när jag ska få egen tid till att bara ta det lugnt.

Visst, jag ser fram emot att få åka ner till Stockholm i Juli. Men jag känner min mamma, troligen kommer vi bara göra saker som hon vill där nere. Och att låta mig träffa mina vänner kommer att hamna sist på listan!

Äsch, vad jag klagar.. Inte så konstigt i och för sig då älsklingen just nu sitter på bussen hem.
För att slippa tänka på att vi inte kommer ses förrän i augusti igen, så drar jag strax till Alma & ser film.

Förhoppningsvis så glömmer jag bort det, iallafall bara för en stund. ♥


theres

så jävla fin blogg du har!

2010-06-18 21:08:41
http://thessine.blogg.se/
johanna

åh usch ): de lät inte bra

men de ordnar sig säkert :)

när vädret blir bättre!

<3

2010-06-18 21:29:44
http://knownasme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate