Ny header på gång!

2010-07-12 13:58:06 Allmänt
Trots att jag älskar den headern jag har just nu, så känns det som att jag vill ha en header med MINA bilder i!
Det är otoligt många som frågat mig om det är jag på bilderna, eller om det är jag som tagit dem själv.
Och mitt svar är ; Nej, men bilderna är valda utav mig för att jag tycker att dom är inspirerande.

Så, hela morgonen har jag suttit och försökt få ihop en okej header med mina egna bilder.
& den visar sig bli ganska bra även om bilderna kanske inte är de bästa.

Jag har dock lite problem att sätta in den så att den hamnar rätt,
så den kommer nog inte in förrän lite senare idag!


Sneekpeek :






Alma

Bra att du gör en med egna bilder! :) Snyggt blir det!

2010-07-12 17:26:03
http://almalindstrom.blogg.se/
jen

haha lär nog vara en del :D



fin header :) norrlänning, vart i norrland bor du? :)

2010-07-14 22:30:49
http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate