Måndag.

2010-07-19 10:33:39 Allmänt

Fortfarande inga bilder som jag kan lägga ut. Så ni får ett till tråkigt inlägg!
Alldeles strax ska vi ta T-banan till stan för att sen åka någon sorts båt någonstans.
Vi har inte riktigt bestämt oss vart vi ska åka än, så vi får väl se vad det blir : D

Shoppingen igår gick inte som förväntat. Visst är jag några hundralappar fattigare,
men jag hann aldrig in på Beyond Retro, footlocker eller Monki som jag villle.
Så vi har sagt att på onsdag innan vi åker hem, så ska vi gå en till sväng!

Som sagt, har inga bilder att lägga ut just nu.
Men här får ni iallafall en dagens outfit i ord ;

Ntty blå/vit randigt linne - Weekday
Nya solglasögon - något random stånd
Denim shorts (hotpants) - H&M


Josephine

allt bra idag ? :)

2010-07-19 13:47:04
http://stjupid.blogg.se/
Maja Söderberg

Var med om att tävla om att bli veckans blogg! Allt du behöver göra är att anmäla dig så ser jag ut 6 finalister imorogn. Ha en bra kväll! Kram :)

2010-07-19 21:46:38
http://maajaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate