Hej Stockholm!

2010-07-17 18:39:42 Allmänt

Äntligen har jag tillgång til internet. Thankgod! :)

Idag har vi inte gjort mycket mer än att packa upp & spenderat resten av dagen på grönan.
Trodde att det skulle bli kokhett idag så tog på mig kortshorts, men nu är det lite halvdåligt väder.
Hoppas att det blir bättre tills imorgon då vi ska gå en sväng på stan & shoppa!

Tror inte att jag kommer att kunna läga in några bilder, det får ni när jag kommit hem istället.

Saknar er hemma i Norrland & jag skulle aldrig kunna tänka mig att bo i Stockholm.
Men att åka hit några gånger per år gör ingenting för mig, speciellt inte shoppingen c:

Ha det superbra, så hörs vi någon mer gång i veckan!


pauli

visst är det, är störtförälskad i den!

2010-07-18 14:10:39
http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate