Svar på era frågor.

2010-01-27 17:34:22 Allmänt
Nu är frågestunden avslutad & här kommer svaren till era frågor :D


Från Adrian;

NÄR KOMMER DU TILL STHLM?! Saknar dig jue :ccc
Hur går det mellan dig och din ponke? :D
Hur var din dag? (:
KRAM!<3
Adrian<3

Svar;
Aw, Tyvärr vet jag inte när jag kommer.
Förhoppningsvis redan till sommaren :3
Saknar dig också!
Det går bra mellan mig & Sebastian.
Vi kämpar på med vårat distansförhållande,
som till viss del kan vara grymt jobbigt.

Min dag har varit riktigt najs,
Började kl 12:25 & fick sluta lite tidigare.
Kram Lissie xoxo

Från Mich;

har du någon/några favorit klädaffärer?
vad är det bästa med dom?:)
kramsi

Svar;
Åh, gud vilken svår fråga.
Det finns massor av affärer som jag tycker om,

Men om jag måste säga några,
Då blir det nog H&M, MQ och Carlings.
Varför jag gillar dom? Hmm..

-H&m har ju riktigt fina kläder för hyfsat billiga priser vilket är awesome.

-MQ är väl en av de lite dyrare affärerna,
men deras kläder är riktigt snygga.
och jag vet inte jag blir bara på gott humör då jag går in i affären.

-Carlings är en riktigt bra affär om man vill ha en "alternativ" stil men ändå inte gå för långt,
om du förstår vad jag menar : D
Liksom, dom har fortfarande riktigt fina kläder men mer åt alternativ hållet vilket jag gillar :)


Från Linnea;

- trivs du i din nya klass, lr hade du velat söka nått annat nu i efterhand?
- vilka band lyssnar du mest på?
- vilken är din favoritfärg?
- hur började du och säbbe snacka med varandra och när träffades ni första gången?
- om du skulle vinna en miljon, vad skulle det första du köpte vara?
- vars skulle du helst vilja resa?
- vilket band lr artist skulle du helst vilja se live?
- vilket är ditt favorit godis?
- tips några bra bloggar?
hihi :]<3

Svar;
Haha, jo jag trivs i min klass & jag känner att jag valde rätt linje.
Det är inte ALLS mycket läxor och nästan inget plugg at all vilket passar mig perfa!
Visst finns det vissa personer man inte passar ihop med så bra, men man lär sig att leva med dom.

Vilka band jag lyssnar på, oj.. det här kommer bli långt. Haha nejdå!
Några av dem är ; Breaking benjamin, Adept, The devil wears prada,papa roach, escape the fate, dead by april [ hur mainstream de än må vara] & A day to remember.

Jag älskar rosa & även kornblå och turkost. Sen är även svart en av mina favoritfärger <:

Jag & Sebastian började prata på Emocore.se av en slump, (jag skrev "hej") vilket ledde till det förhållande vi har idag.
Oj, vilket datum var det?.. tror det var 27 juni 2008 som han kom hit till skellefteå första gången.
Shit vad nervös jag var o:  ♥

Om jag vann en miljon skulle jag nog.. tro det eller ej, men jag skulle nog ta första bästa flyg till new york eller någon annan storstad & bara shoppa loss på kläder, smycken, allt möjligt. Dock bara för liite av pengarna c: jag upprepar : liite!

Eftersom jag bara varit utomlads till ett varmt land en gång i mitt liv ( och då regnade det varje dag ) så skulle jag nog vilja åka till typ thailand eller turkiet. Åtminstone någonstans där det är varmt & där man kan bada :D

Jag skulle vilja se alla de band jag tycker om, men hmm.. måste nog säga The devil wears prada!

Jag äter nästan aldrig godis, tycker man blir trött av det så fort. Men jag är ett stort fan av daim. Så det är nog min favorit ^^

Det finns massor av bra bloggar. Tex ; http://takai.blogg.se , http://transan.blogg.se , http://majakaka.blogg.se & http://sannieschutt.com

Puh! Now I'm done <:

Från Sara;

Vilken är din favorit årstid?:]
Vilken klädaffär gillar du mest?:D

Svar;
Min favorit årstid är nog sommaren,
Bara för att det är så jävla skönt med värme & att kunna gå barfota i gräset.
Åh, vill ha det nu >:

Vilken/vilka klädaffärer jag tycker mest om svarade jag i en annan fråga. Kolla där :)

Från Sannie;

Om du skulle vakna upp en dag, och inse att du hade blivit förvandlad till en ananas. Hur hade du reagerat då? :O

Svar;

Hahah, Jadu..

Antingen hade jag skrattat så mycket så att jag ramlat på golvet och gått sönder i bitar.

Eller så hade jag typ skrikit och blivit så deprimerad att jag måste tröstäta mig själv :DDD

HAHA. Seriöst svar, ohyes!

<3

sannie

HAHHA, bäst ever 8D

2010-01-27 18:29:51
http://sannieschutt.blogg.se/
Linnea

tack för svaren :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate