Photoshop?..

2010-01-09 00:23:03 Allmänt

 



Såhär kan det sluta upp om man har tråkigt i PS.
Och ja, jag är medveten om att nästan allt på denna bilden är redigerat.
Var inte direkt seriös då jag gjorde den ;O

& för att visa att jag inte är rädd för att visa hur jag egentligen ser ut så får ni orginalet nedan!
Samma bild som jag har på min header :3



Ville bara se hur jag passar i piercings osv.

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och prata med älsklingen!
Jag saknar honom så jävla cp-stört mycket >:

Nästa gång vi ses kommer jag till dig gubben.
Det kommer bli underbart!

God natt allihopa ~

säbbe

du passar i det älskling:) och jag saknar dej sjukt jävla mycket också:|<3 men det kommer bli riktigt mysigt då du kommer ner till mej:)<3 jag älskar dej gumman<3

2010-01-09 21:55:23
Panda

SKAFFA EARL DU SKULLE BLI SKITSNYGG I DET OMG OMG!D:

<3 :D

2010-01-10 00:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate