Lissie tipsar!

2010-01-31 22:03:14 Allmänt
Jag måste bara få säga att Avril Lavigne's musik är underbar.

Har lyssnat på henne länge nu, & nyligen fick jag höra hennes nyaste låt.
Den är hur fin som helst!

Många har fördomar mot henne och säger att hon var MYCKET bättre förut,
Att hon förändrats och tappat sin stil.
Men jag tycker inte det, hon har alltid haft sin egen stil och sitt sätt att göra musik.
Visst, "girlfriend" kanske inte är en av mina favoritlåtar men jag tycker ändå att hon är en jätteduktig sångerska.

Här är hennes allra nyaste låt.
Lyssna & njut!

Avril Lavigne - Alice



Linnea

den är bra :D

Fanny

jätte fin blogg:)

2010-02-01 14:59:37
http://fannythecuteone.devote.se
Afrobelita

HEEJ!!



D är jag Sidney The Singer!

Har ju bytt blogg nu och skriver i ditt senare inlägg för att jag ska ge dig en kod till den om du nu vill fortsätta läsa såklart=)



Anv: Blixten

Kod: star



KRAAM=)

2010-04-25 14:28:27
http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate