Day 5 | Tillsammans med min älskling!

2010-01-03 18:44:14 Allmänt


Jag förstår om ni börjat tröttna på att jag skriver samma rubrik hela tiden.
Eller ja, bara det att jag ändrar dag.
Men jag kommer fortsätta skriva så framtill älsklingen åker hem!
Vilket datum det blir har jag faktiskt ingen aning om.
Troligen den 10 eller 11 ~

Idag var det som vanligt jättesegt att stiga upp från sängen,
Klockan ringde vid 10, sen vid kvart över, sen halv.
Då älskling tvingat upp mig,
Så satte jag mig framför spegeln upptäckte jag att mitt öga var uppsvullet.
Jag vettefan vad jag gjort, men det var typ blått och gick knappt att blinka utan att det gjorde ont D:
Dock försvan det ganska fort!

Sen fixade vi oss och tänkte ta bussen in till stan,
Men då vi kommit fram till busshållplatsen så kom jag ihåg att det var söndag.
Knappt några bussar går på söndagar!
Så, då fick vi gå in till stan helt enkelt.

Jag fick med mig en roll on & en ansiktsmask hem.
Har inte så jättemycket pengar just nu, så jag försöker att snåla!
Sen ska jag ju även få något för ca 200 kr av älsklingen & jag tror jag har bestämt mig.

Antingen blir det detta linne ;



eller denna väska ;


Vet inte vilken av de jag ska välja,
 Vad tycker ni?

Nu ska vi gå iväg till mamsen,
a lot of love!


Linnea

linnet (A)

Nath

håhåhå, snyggt linne!!

2010-01-04 13:42:36
http://lillnaath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate