Day 4 | Tillsammans med min älskling!

2010-01-02 20:47:06 Allmänt

Idag har vi inte gjort ett skit, så har heller inga bilder att bjuda på.
Det här kommer bli mitt första "riktiga" inlägg efter jag skrev att jag skulle ta en bloggpaus.
Det har faktiskt varit riktigt svårt och som ni sett så har jag ändå lagt ut bilder varje dag sen dess!

Hur som helst, what a day..
Vi skulle egentligen dragit oss iväg till stan för att kolla på lite stuff.
Men vi försov oss lite kan man väl säga, Eheh.
Tror klockan var 11:30 då vi äntligen orkade oss upp från sängen.

Lite senare på dagen efter vi fikat så började jag må dåligt.
Så jag la mig och sov ytterligare 2 timmar medan älsklingen spelade spel på sin mobil.
Tack så mycket för stödet pal.
HAHAH, nejdå.
Innan jag somnade var han så gullig och tog hand om mig!
Det behövdes, Tack baby!

Då jag äntligen vaknat så lyckades han övertala mig att gå till ica,
So off we went.
Hårspray, Energidryck, En present till pappa & Hårwax var vad vi köpte.
Jag fick även visa upp min starka sida på väg hem, då jag puttade ner honom i en snöhög.
Han bokstavligt talat bad om det! ^^

Mår fortfarande lite sisådär, men försöker att ta det så lugnt som det går.
När Sebbe/Säbbä/Älsklingen (Vad han nu vill bli kallad ) har duschat klart,
så ska vi troligen lägga oss och se någon mysig film!
Och ja, vi gillar filmer :)

Bjuder på en lite sådär halvgammal oredigerad bild på mig.




Zoe

Haha, aw ni är så cute tillsammans! :3

I hope you're feeling better soon Babie.

iloveyou sugar.♥

sannie

hihi så söt!! :)

2010-01-03 14:57:38
http://sannieschutt.blogg.se/
Sara

aw hoppas cu mår bättre!

söt~~

2010-01-03 16:48:22
http://rainbowfish.blogg.se/
Anonym

Fy fan va bra blogg du har!

Läser den i stort sett varje dag! :D

Fortsätt som du gör nu tjejen!

2010-01-03 18:33:05
http://wwwgratistips.blogg.se/
fannyä

söt äru!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate