'Cause she belongs to heaven

2010-01-19 16:37:10 Allmänt
Imorgon blir det att sälja mitt blonda löshår som jag inte använt sen jag blev brunhårig.
Vilket betyder att jag får pengar!
$$$ KATCHiNG $$$

Haha, Nejmen det är alltid trevligt.
Ska även passa på att köpa en julklapp till Zoe då jag ändå är i stan.
Snacka om försenad,  I'll make it up to you, I swear! D:

Just nu sitter jag & kollar på http://lookbook.nu
Har verkligen blivit min älsklings-sida!
Outfitsen man hittar där är ren inspiration.

Testade bli medlem, men man måste antingen få en inbjudan
eller att man skickar in en bild på en av sina egna outfits.
Just nu har jag väl inte så mycket att välja och vraka på i min garderob,
Men det kommer så småningom ;D

Bjuder på en gammal bild då jag hade oranget hår & raklugg!
[ Hade just börjat bleka! ]





Madde

Fin blogg :)

2010-01-19 20:29:41
http://vinglasets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate