3 pers = filmkväll?

2010-01-30 00:08:08 Allmänt
Haha, var meningen att fler skulle komma till Johanna.
Men det slutade upp med att det bara var jag & alma som kom <:
Det gjorde dock inget, vi är så vana att vara bara vi tre.
Hade iallafall superkul, flummade runt as always.
SÅ nu är jag dödstrött, men inte ska jag sova för det.
Nej, inte än iallafall :3

Måste förresten påpeka att ni har blivit mycket bättre på att kommentera nu för tiden.
Awesome!
Men, bättre kan ni. Right? :))

Eftersom viruset som jag fick låg i programmet "Spotify" så tog datorn bort det,
& nu kan jag inte längre lyssna på musik förutom på youtube.
Det suger, så jävla mycket.

Äsch, jag ska försöka ladda ner det senare igen.
Bara jag inte får ÄNNU fler virus!



säbbe

jag kan hjälpa dej med det älskling<3 kan ringa dej snart å fixa det:)

2010-01-30 14:17:20
Anonym

jag fick också sånt virus. men de va bara att avinstallera och sedan installera spotify igen!:)

2010-02-02 21:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate