Update!

2010-02-03 22:14:52 Allmänt


Jag förstår om ni blir trötta på mina enformiga inlägg som bara innehåller kläder.
Men det är något jag verkligen tycker om, så därför kan det bli mycket sådant!
Dock ska jag försöka att skriva mer inlägg om vad som händer i mitt liv osv.

Kan börja med att berätta snabbt om hur det gick på stan idag,
Ni vet, Vi skulle ju "exprimentera" genom att använda kroppsspråk & så!

Jag, Oskar & Sebbe gick iallafall in till stan & började med att gå till biblioteket.
Vi tänkte att det kunde vara den perfekta miljön!
Oskar tog en bok och satte sig MITT emellan två tjejer och bredde ut sig så mycket som möjligt.
Under tiden han satt och läste så skulle jag & Sebbe observera och se hur tjejerna reagerade.
Man märkte på en gång att de inte kände sig ett dugg trygga med att ha honom så nära,
en av dem sneglade på honom och flyttade på sina saker för att sen vända sig bort.
Haha, Jag kunde inte hålla mig från skratt när vi satt där och låtsades som ingenting.

Det där var bara en av de 3 sakerna vi testade, men orkar inte skriva ut de andra två just nu.
Hursomhelst, när vi gått från biblioteket så var Sebbe snäll och köpte tre munkar som vi delade på.
Tack Sebbe! :D

Mötte även upp Alma efter ett tag, sen gick vi hem tillsammans.

Imorgon har vi en väldigt kort dag vilket känns väl behövligt.
Vi börjar kl 09:30 och ska skriva någon uppsats hela dagen fram till 12:30.
Troligen blir jag klar innan det och får åka hem <:

Nu ska jag nog lägga mig och försöka sova.
Nighty!

alicia

Haha jadu jag har också haft ett distans förhållande en gång :) jobbigt! själv sparar jag och min kille till en resa till cypern. gäller att hitta ett jävla bra sommarjobb :D

2010-02-03 22:23:37
http://aliiciah.blogg.se/
emma

ja man blir lätt det när det finns så mycket snyggt i butikerna överallt!

2010-02-03 23:37:01
http://emmaloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate