Thursday night

2010-02-25 21:58:16 Allmänt
Trots att jag inte har någon feber just nu,
så känns det inte som ett alternativ att gå till skolan imorgon.
Min hals är dum och vägrar bli bra igen + att när jag hostar så låter jag som en kråka :c

Så imorgon ska jag bara dricka te, te & te!
För jag tänker fan inte låta det hålla på mycket längre.
Dessutom är te yummie!

Ska även baka något gott imorgon om jag orkar,
mamma frågade ifall jag orkade igår men jag stod över.
Så, det kanske blir gjort imorgon istället!

Hur som helst,
fredag imorgon alltså.
Inte så stor skillnad för mig då jag varit hemma hela veckan,
men jag brukar gilla Fredagar.
Hoppas det blir soligt, så det lyser igenom fönstrena..
Det är mys! <:

Aja, nog med babbel,
Nu ska jag soooova.

Goodnight!


Paula

Skönt med helg!:)

2010-02-26 01:03:47
http://shefabulous.se
CAROLINE ANETTE ♥

sv: kan du väl få! :D nattstad.se/carolinek



har inte börjat blogga på "riktigt" där än, bara någar småinlägg :D precis som på min blogg på blogg.se,(a) haha <3

2010-02-26 10:44:04
http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate